Friday 29 June 2012




here i'am :) nak citer sikit kat korang pasal someone yg aku tnggu lame lahh jgak , he is my ex , nd aku nak get back dgn dia balek :) tapi dia nak ke kat aku ? mcm tak mungkin jhe kann ? hm , aku taktahu lahh tuhh , tapi lame jgak aku smpan perasaan syg aku katt dia nhe , dlu aku tak pernah nak hargai dia , tapi skrng aku taktahu knp aku syg dia , syg sesangat , mcm pundeyy kann ? haha ! --' jiwang lahh nyott ~ rinduu lahh katt dia ~ hm , cmnerh eh aku nak ckp kat dia yg AKU SAYANG DIA ? WTH ! mc lahh dia nak kat aku kann ? tapi dorangg cakap belom cuba belom tahu , hm , aku ade terbaca stats kat pro5 FB dia , dia ade cakap dia ade suke kat someone , tapi budak tuhh mcm tak bagi any respons pongg , i donno lahh sume tuhh , btw aku jealous kot tngk dia coup dgn orgg laen T.T huargghh ! kbaii ~

No comments:

Post a Comment