Tuesday 5 June 2012

heyy peeps :) korang nak tahu something tak ? kalau korang taknak thu  aku nak bgthu jugak :P aku dah ade BF baru lahh ( kayy , tunjok batak siked xp ) nems dia CHE MOH FIRDAUS . umor atas aku jhe tapi BAJAK mcm dah BESAR jhe XD , btw aku nak citer nhe acano aku kenal dia :) ONCE UPON A TIME xP ,(saje tunjok sakai ) mule-2 , malam tuhh dia call yana sbb aku tak pakai ensed ( miskin XP ) dia cakap dgn yana , yg dia nak cakap dgn aku , pastuh aku borak pnjng lahh dgn dia , kenal dia sume kankan ? aku ingat nak mmber jhe dngn dia , tapi dah tersangkot C: nak buad acano kan ? hehe :) ecok pagi tuh dia call aku lagi , aku sembang lahh dngn dia . then , mlm tuhh dia mntk coup ~ aku terima lahh , kebetulan pulak aku single >.< aku masok jhe lahh line kosong tuhh :D haha ! sbnarnye citer dia panjang aku pendek kan , sbb malas nak citer , nti korang malas pulak nak bace , aku hope sngat dia tak game aku mcm capital KA tuhh --' gampang ! akuy nak belajar SETIA dngn dia nd aku SAYANG dia sesangat :) kayy , neh jeh lahh aku share dngn korangg . ILOVEYOU BABY BOO :) kbaii <3 ( lot of love <3 <3 )

No comments:

Post a Comment